Sortida Espai dinamització econòmica de l’ajuntament de LFdV

Benvolgudes famílies,

Els passats dijous 13 i divendres 14 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat van visitar l’espai de dinamització econòmica de l’ajuntament de LFdV a Can Ribas.

En aquesta sortida d’orientació, els van explicar l’oferta formativa cap als joves en edat de treballar que ofereixen i els espais on poden consultar-la. (club de feina, l’assessorament a l’hora de trobar feina, revisar i enviar currículums …). I, els van recordar la importància d’anar-se formant al llarg de la vida encara que estiguin millorant.

Per això, animem a l’alumnat que ja tingui setze anys vagi cap a Can Ribas per informar-se i fer-ne ús.

Premeu sobre la imatge per obrir-ne la resta.