Refresca’t amb la FUMH

Benvolgudes famílies,

L’Escola d’Estiu va ser creada el 2004 per docents de la FUMH que apostaven per fer de manera continuada una “formació a formadors” innovadora. Els docents de l’Institut El Til·ler i els pares o mares d’alumnes d’aquest institut que siguin docents tindran, d’acord amb el conveni de col·laboració amb el centre, un descompte aproximat del 10%.

Enguany i seguint amb la normativa de prevenció de la COVID-19 marcada pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, hem adaptat tota l’oferta formativa a la modalitat on line, amb el suport de les noves eines de videoconferència.

Els cursos s’enfoquen des de la seva vessant pràctica i tracten temàtiques imprescindibles en els actuals programes pedagògics, com són les tutories, activitats competencials, logopèdia aplicada, treball per projectes, les TIC, estratègies per reduir l’assetjament i els conflictes d’aula, recursos per acompanyar els adolescents, eines per gestionar les altes capacitats… entre d’altres.

Si voleu consultar més informació premeu sobre aquest enllaç.