3r ESO: Des del balcó

Estimades famílies,

Us volem mostrar uns documents gràfics que els alumnes de 3r han estat fent durant el confinament. Contenen fotos i petits textos sobre la seves vivències durant aquests dies. Vam anomenar l’activitat ‘Des del balcó’ perquè en principi eren fotos del que veien els alumnes des del balcó o la terrassa de casa seva. Alguns van incorporar fotos del que passava a dins i també a fora ara que ja estem en fases de desconfinament. Són un excel.lent registre de les vivències i sensacions que han tingut aquests dies!

DES DEL BALCÓ THAÍS GARCÍA – 3rD

Àlbum de fotos sobre que és veu des de el meu balcó – Aina Clariana 3rD_compressed