Preparant exposició del vapor al GTP.

Els alumnes de Primer de Batxillerat de l’assignatura d’Història del Món Contemporani estan immersos en la preparació d’una exposició titulada “Del vapor al GPT”. Aquesta mostra tindrà lloc al vestíbul del centre amb motiu de la Setmana de la Ciència. Serà una reflexió profunda sobre les principals disrupcions tecnològiques i científiques des de finals del segle XVIII fins a l’actualitat. Els alumnes han investigat i analitzat com aquests canvis han modelat les societats, incidint especialment en el seu impacte social i les qüestions ètiques que han sorgit en cada etapa.

Des de la Revolució Industrial i l’adveniment de la màquina de vapor fins a la revolució digital i el desenvolupament de la Intel·ligència Artificial i tecnologies revolucionaries com el Xat GPT els estudiants estan explorarant com la humanitat ha navegat a través d’aquests canvis disruptius. Argumenten que, similar a les revolucions anteriors, la Intel·ligència Artificial està destinada a tenir un impacte significatiu en la nostra manera de viure i interactuar.

En el video adjunt podem veure els alumnes de diferents grups intercanviant idees, debatent sobre els temes de la mostra i col·laborant en la creació de contingut.