La regidora de Polítiques Socials ens visita

El passat divendres 26 d’octubre, ens va venir a veure la regidora de Polítiques Socials de l’ajuntament de LFdV, la Marta Sánchez. En aquesta sessió, un petit grup d’alumnes de la matèria de Problemàtiques Socials de 1r de batxillert, van presentar-li la iniciativa -que portaran a terme-: “Recol·lecta solidària de llet. Creixen ells. Creixem nosaltres”

Aquesta iniciativa integrada dins del projecte-acció més ampli “Veïns Solidaris,” que estant desenvolupant els alumnes de 1r de batxillerat dins d’aquest primer trimestre. Amb aquesta iniciativa, la Nayra G., la Júlia M., i la Laia B. i la Joana F. volen donar resposta al seu objectiu principal que és el de fomentar la solidaritat i contribuir a la millora del nostre entorn comunitari.

Inicialment, planejaven una campanya de recollida d’aliments per a regions afectades per desastres naturals i conflictes bèl·lics. Després d’avaluar factors logístics, van adaptar el projecte per centrar-se en la recollida de productes essencials, com la llet, destinats a les famílies amb infants vulnerables dins de la nostra comunitat en col·laboració amb l’Associació MANÁ. En aquest apartat, ha tingut un paper important la regidoria de Polítiques Socials de l’ajuntament de LFdV i amb la seva regidora, Marta Sánchez, al capdavant, ja que les ha obert a les necessitats bàsiques i actuals del municipi i les seves famílies.

Després de presentar la iniciativa solidària a la direcció del centre, ha estat el moment de presentar-ho a la regidora de Polítiques Socials. Divendres passat, la Marta Sánchez ens va venir a visitar i escoltar tot allò que aquest grup d’alumnes havien d’explicar-li i va ser tot un èxit.

Ara ja estan a punt de posar en pràctica aquesta iniciativa i volen convidar a tots els membres de la comunitat educativa a unir-se a elles (alumnes, professorat, PAS i famílies) i fer-la possible. El dissabte 4 de novembre, ja les trobareu, per fer la recollida, davant l’entrada principal del centre. I de dilluns 6 a divendres 10 de novembre, les trobareu de les 7:50 del matí fins a les 8:00, a l’entrada dels alumnes del centre.

Volem animar a alumnat, famílies i professorat a participar en aquesta noble iniciativa “Creixen ells. Creixem nosaltres”

Foto: Nayra, Laia i Joana, Marta Sánchez (regidora) i Judith Raurell (prof. Problemàtiques socials)