Pràctiques de Biologia al laboratori

Els alumnes de 3r C de l’Institut El Til·ler han tingut l’oportunitat de submergir-se en els misteris de la biologia a través d’una activitat pràctica realitzada al laboratori de l’institut. L’experiència, que ha permès als estudiants explorar i estudiar de prop els òrgans animals, s’ha centrat en la dissecció i anàlisi d’òrgans de porc i xai.

Protegits amb guants, els futurs científics han tingut l’ocasió de manipular, documentar i obrir un ronyó, un cor i una tràquea. Aquesta investigació els ha permès veure les cavitats, venes i artèries, així com apreciar la complexa funcionalitat del cor i la crucial tasca dels ronyons en la filtració de la sang. Han pogut també observar de prop les vàlvules cardíaques i el procés de purificació que duen a terme els nefrons.
Podeu observar el diari d’un dels participants, l’alumne Nico Cerruti.