Recollida de piles a 1r ESO

Estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, les joguines, els comandaments a distància,… Les substàncies i els materials de les piles poden afectar la qualitat de l’aire i de l’aigua si no els gestionem correctament.

És en aquest context, que des d’Escola Verda es va proposar de fer un concurs de recollida de piles a nivell de 1r d’ESO dins de la campanya «REACCIONA» organitzada per la Generalitat de Catalunya, que inclou el concurs «Les piles, a l’Apilo de l’escola».

Hi ha hagut molta participació i entre tot l’alumnat de 1r d’ESO s’han recollit més de 100 kg de piles. La classe de 1r d’A ha estat la guanyadora d’un esmorzar al recollir 39 Kg de piles!

Moltes felicitats a tots per participar!!!

piles