Viatge d’intercanvi a Alemanya

Dimecres dia 7 de juny alguns alumnes de 3r d’ESO de l’optativa d’alemany han viatjat cap a Wiesmoor per fer l’intercanvi amb els alumnes de l’institut que porta el mateix nom de la ciutat. Amb ells hi ha anat dos professors: la Sara i l’Alain. A Wiesmoor hi han estat del dimecres 7 fins al dilluns 12 i han visitat les coses més importants de la ciutat.
L’intercanvi és un viatge molt interessant perquè és una manera molt pràctica per millorar l’idioma, ja que els alumnes es queden a dormir amb alumnes alemanys de la seva edat.

Redactors de La Veu del Til·ler