Edgar Allan Poe

teresa0001

Aquest trimestre els alumnes de 3r han estat llegint un llibre i ens han volgut dir de quin llibre es tracta i ensenyar-nos com era l’autor Edagar A. Poe i explicar-nos de que va un capítol del llibre perquè li agafeu el gustet i el llegiu:

“Los alumnos de tercero hemos hecho como lectura obligatoria de este año “El gato negro y otros cuentos de horror” de Edgar Allan Poe. Y tras leerlo, hicimos un trabajo acerca del libro, estas son las ilustraciones que hemos hecho de algunas de las historias más conocidas del autor.”

(Jennifer L.)

Nosaltres hem volgut anar més enllà i ens han donat uns videos i presentacions que han fet i os ho volem ensenyar, ja que són molt interessant, i sempre va bé saber de mes autors i sobretot de

de l’Edgar A. Poe que es un home molt curios i interesant, aquí va el video que i la presentació que ens ha agradat més:

Power point el gato negro judit, maria, juli y berta

També tenim dibuixos molt originals que han fet:

teresa0001 teresa0004 teresa0006 teresa0008 teresa0009 teresa0010

Esperem que os hagi agradat tan com ens agradat a nosaltres!!