La Biblioteca del 2022-2023

Aquest curs 2022 – 2023 hem reobert el servei de biblioteca de l’institut.

Està oberta tots els dies al segon pati (de 12 a 12.20h) i els dilluns i dijous de 15.30 a 17.30h.

A la biblioteca l’alumnat hi pot venir a fer deures, estudiar, llegir, dibuixar… És un espai més de l'hora del pati, però se n'ha de fer un bon ús. A més a més, mensualment organitzarem activitats a les hores del pati com tertúlies de llibres, lectures dramatitzades, lectura de poesia en veu alta, il·lustració de poesia, creació de punts de llibre i molt més! Anirem informant de totes aquestes activitats a través de correus electrònics i cartells que penjarem a l’institut.

A més a més, volem recordar que tenim actiu el servei de préstec de llibres, còmics i manga. Han arribat molts títols nous gràcies a la plataforma Legiland, així que val molt la pena fer una ullada a les prestatgeries. L’alumnat de batxillerat hi trobareu algunes de les lectures obligatòries de la selectivitat. Per agafar llibres de préstec l’alumnat haurà de retornar omplerta la butlleta que s’adjunta.

fem difusió d'aquesta petició
fem difusió d’aquesta petició

Per últim, dir que tenim activa una recollida de llibres, còmics i manga. Així que feu extensiu el cartell als vostres cercles per seguir omplint la biblioteca de títols que entusiasmin a l’alumnat.