cartell contra la violencia de genere

CARTELL 25N CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Aquest any 2022, es convoca per tercera vegada el concurs internacional de cartells Domènec Perramon.

Aquest concurs té com a finalitat incentivar als joves artistes a realitzar les seves pròpies creacions a partir del dia Internacional contra la Violència de Gènere.

Durant aquesta setmana hem treballat per grups el disseny d’un cartell digital pel 25 de novembre, amb l’objectiu de conscienciar i reflexionar a través de l’art i el llenguatge artístic una problemàtica social. De cada grup en sortirà guanyador el més votat per l’alumnat i finalment entre tots i totes s’escollirà els finalistes de cada cicle.

El cartell guanyador s’utilitzarà com a imatge principal del centre contra la violència de gènere i serà exposat en les zones principals de l’institut.