Extraescolars per al curs 2016-17

L’AMPA segueix oferint les activitats extraescolars que el curs passat van tenir tant d’èxit i seguiment per tal de complementar el procés d’aprenentatge global de l’alumnat. Es tracta d’activitats diverses: robòtica, esportives, balls, tallers i idiomes. Creiem que els preus estan a l’abast de tothom i sempre per sota del preu de mercat.

Aquí teniu la proposta d’activitats que oferim des de l’AMPA.

ACTIVITAT DESCRIPCIÓ HORARI PROFESSORAT PREU
ANGLÈS Speaking, writing and listening (grup ESO). Dimarts i dijous, de 15:30 a 16:30 i 16:30 a 17:30. Núria Paituví 28€
ANGLÈS Preparació B1 Dijous, de 15:30 a 17:30 Nuria Cabezos  Gratuït
ROBÒTICA Treballs amb robots i participació a la First Lego League Dilluns, de 16:00 a 17:30 Elisa Sala i Carles Amat 10€/mes
REPÀS GENERAL Dirigit per alumnes de 4t i Batxillerat De dilluns a dijous, de 15:30 a 17:30 A determinar segons necessitats  6€/hora
BALLS I COREOGRAFIES Dirigit per Eva Navarro Dijous, de 16:15 a 17:15 Eva Navarro 12€/mes
DESCRIPCIÓ:

ANGLÈS: Orientat a alumnes d’ESO i Batxillerat. Es faran dos o més grups segons prova de nivell. A cada grup hi haurà un màxim de deu alumnes. Es repassarà el temari del curs escolar. No és necessari llibre. El curs es desenvoluparà d’octubre a maig. Dirigit per Núria Paituví.

ROBÒTICA: Activitat dirigida pel professorat del centre, Elisa Sala i Carles Amat. L’objectiu és programar robots i participar a la First Lego League.

REPÀS GENERAL: Són classes particulars de repàs de totes les matèries, especialment de les instrumentals. Les classes van a càrrec d’alumnes de 4t d’ESO, de Batxillerat o exalumnes. A cada grup hi haurà un màxim de dos alumnes. Les hores seran a convenir segons necessitats.

BALLS I COREOGRAFIES: Extraescolar dirigida per la ballarina professional Eva Navarro.

FORMA D’ABONAMENT
  • ANGLÈS, ROBÒTICA I BALLS:

De l’1 al 5 de cada mes (a partir de l’1 d’octubre s’abonarà la quota de l’activitat en efectiu al despatx de l’AMPA (horari: de 9 a 11h).

Caldrà abonar una quota de l’activitat extraescolar com a dipòsit que servirà per abonar l’últim mes de l’activitat.

• REPÀS GENERAL:

El preu és de 6€/hora, que s’hauran d’abonar en efectiu al despatx de l’AMPA quan el vostre fill o la vostra filla us porti el rebut amb l’import de les classes realitzades.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

Per a la inscripció cal portar la documentació següent:

• Fotocòpia DNI de l’alumne/a,
  • Formulari d’inscripció (que podeu trobar en aquesta mateixa pàgina web a l’apartat de Documents,
  • Dipòsit en efectiu.