Carta de Joan Duran, nou director de l’INS Domènec Perramon

joanduranBenvolgudes famílies,

En primer lloc, us vull donar la benvinguda al curs 2016-2017 en nom de tots els membres de la comunitat educativa de l’Institut.

Em plau comunicar-vos que des de l’1 de juliol de 2016 sóc el director de l’Institut Domènec Perramon d’Arenys de Munt i que aquest proper curs l’equip directiu estarà format per:

Director: Joan Duran Ferrer

Cap d’Estudis: Anabel Martínez Sánchez

Coordinadora Pedagògica: Anna Ros Balagué

Secretària: Montse Pujol Caimel

Tant el nou equip directiu com jo iniciem amb il·lusió i entusiasme aquesta nova etapa  i esperem disposar de la vostra confiança per tirar endavant amb els nous reptes que ens hem proposat per enguany.

Des de l’institut Domènec Perramon estem convençuts que per oferir un ensenyament de qualitat per als vostres fills, cal la implicació i col·laboració de tota la comunitat educativa (alumnes, famílies i professors). Per aquest motiu, no dubteu, en qualsevol moment del curs, a demanar-nos aclariments o a fer-nos arribar els comentaris i aportacions que considereu que puguin ajudar-nos a millorar l’acció educativa del centre.

En segon lloc, aprofito la present per donar-vos les següents informacions relacionades amb el proper curs escolar 2016-2017:

1. Recuperació de matèries suspeses d’ESO i Batxillerat.
    • Els alumnes d’ESO que tinguin matèries suspeses a juny, hauran de realitzar els deures d’estiu que se’ls ha posat i fer un examen extraordinari els dies 1 i 2 de setembre, segons el calendari adjunt. El deures d’estiu s’hauran de lliurar en el moment de fer l’examen.
    • Els alumnes de 1r de batxillerat que tinguin matèries suspeses a juny, hauran de fer un examen extraordinari els dies 1 i 2 de setembre, segons el calendari adjunt.
  2. Tria d’optatives de 1r, 2n i 3r d’ESO

Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO hauran de venir al centre dimecres 7 de setembre a les 9:00h per recollir el full de Tria d’optatives i l’hauran de retornar dijous 8 de setembre de 9:00 a 10:00h (a les 10:00h s’inicia l’assignació d’optatives i si no s’ha rebut la tria de l’alumne se li assignarà l’optativa que hagi tingut menys demanda, per tal d’equilibrar el nombre d’alumnes de les diferents optatives)

1. Venda i reciclatge de llibres de text

L’AMPA serà al centre dimarts 6 de setembre d’11:00 a 13:00 per recollir els llibres del programa de reciclatge del curs 2015-2016 dels alumnes que s’hagin presentat als exàmens de setembre i que no els hagin lliurat encara.

Comercial Girona vindrà al centre  per a la venda de llibres per al curs 2016-2017 els dies 7 i 8 de setembre de 10:30 a 13:30 i de 15:00 a 17:00

1. Inici del nou curs 2016-2017: dilluns 12 de setembre

La presentació del curs 2016-2017 i l’inici de les classes serà dilluns 12 de setembre, segons l’horari següent:

8:00 – 1r ESO (al gimnàs del centre)

9:00 – 2n, 3r i 4t  ESO, i 1r i 2n de Batxillerat  (a les aules de tutoria)

1. Reunions de pares d’inici de curs d’ESO i Batxillerat:
DIA HORA CURS
Dimecres, 7 de setembre 19:00 1r d’ESO
Dimecres, 14 de setembre 19:00 2n d’ESO
Dimecres, 21 de setembre 19:00 3r i 4t d’ESO
Dimecres, 28 de setembre 19:00 1r i 2n de Batxillerat

Totes aquestes informacions les hem resumit en un calendari que trobareu més avall; també us hem adjuntat el calendari d’exàmens extraordinaris que ja us van donar els tutors en recollir les notes el mes de juny.

Em poso a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte que us pugui sorgir i aprofito l’ocasió per saludar-vos ben cordialment,

Joan Duran Ferrer