Cartells_Radars_2019

Al final del maig de 2019, els alumnes d’informàtica de 4t, com a continuació de l’activitat Radars (la campanya de suport a la gent gran d’Arenys de Mar), han participat al concurs de l’ajuntament per fer els cartells publicitaris de la iniciativa.

El resultat de l’activitat va derivar en una exposició feta a l’institut, de forma anònima, abans de lliurar les obres a la comissió del concurs. Ara no darem els resultats parcials de l’enquesta feta entre els alumnes, sinó que es faran públics un cop tinguem els resultats oficials de la comissió del concurs.

Agraïm la comissió per haver donat l’oportunitat de participar al concurs i els alumnes per l’esforç posat en la realització.