3rEso ponts reticulars

Els alumnes de 3r Eso, com a pràctica de final de curs, han realitzat una estructura reticular amb palets de fusta i silicona. L’objectiu de l’activitat era comprovar si amb materials febles com palets de fusta es podia realitzar una estructura resistent. Els resultats van ser sorprenents, donat que a les primeres proves d’esforç, algunes estructures han aguantat més de 35 kg de pes, sense aparentar signes de trencament.

Això suposa que algunes estructures poden arribar a suportar una carrega de 50 kg i més.  ENORABONA!!!!

No totes les estructures han arribat a aquesta carrega, però és cert que s’ha vist originalitat i esforç per part de la majoria de l’alumnat, que ha produït resultats molt interessants.

Els resultats s’han pogut veure enuna exposició al vestíbul del centre.

Felicitats!!!