4t ESO Sortida al CN d’Arenys de Mar

El dia 26/10/18 l’alumnat de 4t d’ESO ha realitzat una sortida al Club Nàutic d’Arenys de Mar organitzada per les matèries d’educació física i tutoria. L’alumnat ha treballat valors de cura del medi natural i urbà, treball cooperatiu i educació vial. Al mateix temps, s’ha familiaritzat amb la pràctica d’activitats físicoesportives en el medi aquàtic en l’entorn pròxim tals com l’esport de vela, caiac i BigSup. El professorat i l’equip de monitors/es del club nàutic felicitem a l’alumnat per la seva participació, que ha estat molt activa i respectuosa. ENHORABONA!

Professorat: Inma Benedico, Joan Manel Cruz, Francesc Isern, Carme Bosch, Reis Sisternas, Hèctor Cabrera.