Sortida al Saló de l’Ensenyament

El dia 22 de març els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat van anar al Saló de l’Ensenyament de Barcelona.

Resultat d'imatges de saló de l'ensenyament 2017

El Saló de l’Ensenyament presenta una completa i actualitzada oferta d’estudis de batxillerat, universitaris, altres estudis superiors, complementaris, de formació professional i idiomes, així com de serveis a l’educació.

Vam arribar a les 9 i allà els alumnes teníem llibertat per així poder preguntar i informar-se del que li interessa de cara al seu futur.

Es podien fer activitats sobre les diferents carreres o oficis. Hi havia ofertes i oportunitats de moltes coses d’interès, com fer el Carnet Jove gratis o un descompte per al festival de Canet Rock.

També és una oportunitat per poder conèixer nous oficisResultat d'imatges de saló de l'ensenyament 2017 i descobrir el que més agrada i el que menys, i com poder accedir-hi.

S’hi podien trobar zones amb la informació de les universitats més properes, com la UB, la Universitat Ramon Llull o la Universitat de Girona. Hi havia disponible la informació de cada curs i de cada assignatura que es fan a totes les facultats.

Hi havia diferents carpes amb cada cicle formatiu o carrera, des de zones de música a zones de tecnologia.

A les 13:30 vam quedar per finalitzar l’excursió, tornar al autobús i marxar a Arenys de Munt.