MISTI

raul

Aquest curs 2015-2016 l’Institut Barcelona-Congrés participa en el programa MISTI, del Massachusetts Institute of Technology, de Boston, actualment considerat la millor universitat del mon.

En el marc d’aquest programa, un alumne del darrer curs de la seva llicenciatura, Raul Jose, ha vingut al nostre institut, on durant tres setmanes està fent classes (en anglès, naturalment), de física, ciències de la terra i medi ambient, i de psicologia de la percepció, en diferents cursos de batxillerat.

El nostre alumnat té l’oportunitat de gaudir d’una manera diferent de rebre les classes, i de millorar el seu nivell d’anglès.

Per a Raul Jose el programa representa una oportunitat de conèixer un sistema educatiu diferent.

Totes i tots guanyem en aquest intercanvi d’experiències.