XERRADA “La maleta de les famílies”

Benvolgudes famílies,

Aquest mes de novembre, des de les tutories, hem començat a tractar el tema d’orientació. I després de l’ESO què? Aquesta és la pregunta que es fan els alumnes i us feu les famílies.

Per ajudar les famílies us oferim i us convoquem a la xerrada “La maleta de les famílies”. Una conferència enfocada a que les famílies identifiquin aspectes a tenir en compte a l’hora d’escollir l’itinerari formatiu; per així acompanyar els fills i filles en aquest procés.

La conferència es durà a terme dimecres 13 de novembre a les 18h a l’auditori del Centre Cívic de Can Rull.

A la xerrada es parlarà:

– dels aspectes que cal tenir en compte a l’hora de realitzar la tria d’itinerari formatiu. Cal saber-ho tot, tot, tot?

– es veurà en què us pot afectar com a pares i mares, davant la tria d’itinerari dels vostres fills i filles. És possible que, sense voler-ho, els estigueu condicionant.

– les notes i les assignatures no ho són tot. Com escoltar i dialogar amb els vostres fills i filles per ajudar-los a identificar les seves motivacions, capacitats, habilitats, interessos…

– descobrireu que hi ha múltiples itineraris formatius i professionalitzadors al llarg de la vida.

Us animem i us recomanem la conferència. És molt interessant i us pot ajudar. No us la perdeu!

Del centre vindran dues professores.

Gràcies per la vostra atenció.

Atentament,

Miquel Àngel Vime