VISITA DE L’ESCRIPTORA DOLORS GARCIA I CORNELLÀ

El dimarts 14 de maig els alumnes de 3r d’ESO es reuniren, al Centre Cívic Can Rull, amb l’escriptora Dolors Garcia i Cornellà.

Durant vora hora i mitja tingueren l’oportunitat d’escoltar, en primera persona, el procés de creació d’una obra literària; en aquest cas Serena.

Després aprofitaren per preguntar tots aquells dubtes o qüestions que els havien pogut anar sorgint durant la lectura de la novel·la o bé d’allò que l’autora els anava explicant.

Així mateix, aquells que ho desitjaren, van poder endur-se a casa el llibre signat o el mail personal de la Dolors, qui es va mostrar interessada per llegir algunes produccions pròpies de possibles futurs lectors.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *