TDR 3r ESO

Benvolgudes famílies de 3er d’ESO, us presentem el Treball de Síntesi de  2020: “ Madrid, Toledo, Segovia i el Escorial”

El lloc serà a Madrid.

Dates: del 30 de març al 2 d’abril de 2020 (3 nits fora)

• Temàtica: Madrid dels àustries i de les lletres.
  • Activitats:
      • Visita de Madrid
      • Visita del Museo del Prado
      • Visita de Segovia
      • Visita de l’Escorial
      • Visita del Bernabéu/Wanda (opcional)
      • Visita de Toledo (Ruta Toledo 3 cultures)
      • Visita de Toledo ( Ruta Escape City El talismán de Toledo)
      • Activitat a determinar
  • Inclou: Servei de monitors/es durant les activitats, material per dur a terme les activitats, dossier de treball, trasllats, dormir i mitja pensió (els alumnes podran dinar de manera autònoma tots els dies, el primer dia el portaran de casa).

• El preu per alumne és de  230 euros aproximadament

Nota: El preu final està subjecte a possibles variacions en funció de la ràtio d’alumnes pressupostats.

Els pagaments  es faran a TPV (programa de gestió de pagaments de l’Institut) a les dates indicades a continuació. Quan es faci l’ingrés comproveu les dades següents:

INGRÉS A TPV

IMPORT DE L’ INGRÉS 15 Desembre: 100 €

(reserva: no retornable)

15 Gener: 100€

15 Febrer: resta (a confirmar)

El pagament de la reserva servirà com a autorització formal del viatge per part de la família.

Es farà una reunió informativa amb les famílies el 3 de desembre de 2019 a les 18:15 al Centre Cívic de Can Rull.

Atentament,

Coordinadors 3er ESO