SORTIDA: UN INSTRUMENT ANOMENAT ORQUESTRA

L’alumnat de 1r d’ESO va assistir el passat dimecres 23 de gener a una original i divertida presentació de l’orquestra com a instrument, on, de mica en mica, es presentaven les diferents seccions o famílies instrumentals que la composen, per acabar fent un viatge musical que ens ha descobert les possibilitats sonores i expressives d’una orquestra simfònica.

La idea original i el guió són de Javier García i de la seva mà van poder escoltar un ampli i variat repertori amb peces tant de la tradició catalana com Cançó del lladre, El Rossinyol o La Dama d’Aragó junt a grans clàssics com Serenata nocturna de Mozart, El Trencanous de Txaikovski o Les Toréadors de la Suite núm. 1 Carmen de Bizet.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *