SORTIDA TUTORIAL

Benvolgudes famílies,

us informem que el proper divendres 22 d’octubre tot el centre farà la sortida tutorial a Can Gambús. Cal que l’alumnat porti roba i calçat còmode, aigua i esmorzar. Anirem a peu i un cop allà, els nivells es repartiran per diferents zones per evitar que es barregin. A més a més, cada grup estarà amb el seu tutor/a de grup i individual, esmorzarà i farà algunes activitats de cohesió de grup.

El marc horari serà de 9h a 13.30h. Es passarà llista abans de sortir de l’institut i a l’arribada al centre des d’on podran marxar cap a casa.

En cas de pluja, ajornarem la sortida pel proper divendres i l’alumnat haurà de venir al centre amb normalitat. Us ho comunicaríem al web del centre i per correu electrònic.

En aquest article anirem penjant informació i imatges de cada nivell:

ESO1

Per veure les fotos del dia: @eso1arraona

ESO2

Per veure les fotos del dia: @eso2arraona

ESO3

Per veure les fotos del dia:@eso3arraona

ESO4

Per veure les fotos del dia:@eso4arraona

BATXILLERAT

Per veure les fotos del dia:@batxarraona