PRESENTACIÓ D’INSTRUMENTS MUSICALS

El 2 de juny el Marcos Moure, de 2n D, va fer una audició de guitarra per al seu grup de classe.

Des dels set anys estudia guitarra clàssica a l’Escola de Música Creu Alta i va voler compartir, amb els seus companys, l’entusiasme pel seu instrument.

Va il·lustrar-ho amb una presentació de diapositives que ell havia preparat, en què s’explicaven les parts de l’instrument, els tipus de guitarres i els compositors més famosos.

Tot plegat ho va acompanyar amb la interpretació en directe d’estudis i obres, que van agradar molt.

El 9 de juny l’Anna Moure va oferir, per als seus companys de 1r A, una audició de trompeta, instrument que aprèn des de petita a l’Escola de Música Creu Alta, on toca també a la banda del centre musical.

Els seus companys van poder veure el funcionament d’un instrument de vent-metall i el seu mecanisme particular, il·lustrat amb breus fragments de sons harmònics i escales.

L’Anna va acabar la seva exposició amb la interpretació de la peça O bella ciao, que va ser molt aplaudida.

Aquest és el recull gràfic de les intervencions dels germans Moure.