L’HORT

Som els alumnes de l’aula oberta, fem el projecte de l’hort i us volem explicar les tasques que fem.

En primer lloc, vam buscar on posar l’hort. Una vegada escollit, vam començar a preparar el terreny el curs 2022/2023, i ho vam començar a fer traient totes les herbes que hi havia. Aquest curs hem començat a fer les tasques següents:

1. Fer cavallons per poder plantar
  2. Plantar les plantes una vegada tenim les llavors
  3. Regar les plantes un cop per setmana
  4. Treure les males herbes i la brossa que s’acumula cada dues setmanes
  5. Les plantes que tenim a l’institut són: enciam, cols, romaní,  figuera, coliflor, bròquil, cactus, escaroles, àloe, api i pastanagues.

Tot això ho fem per mantenir i cuidar l’hort. Reguem dilluns i dimecres a segona hora perquè és un moment que no fa gaire sol i les plantes poden assimilar bé l’aigua. Quan reguem hem de vigilar de no posar aigua per sobre perquè la llum del sol les crema i també hem de vigilar de no posar gaire aigua perquè si no s’ofeguen.

Aquest segon trimestre ja hem collit dues plantes que són l’enciam i la pastanaga. Les vam vendre a la sala de professors a 1€ i els diners són per a comprar més material o més plantes per a l’hort.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *