TDR 1R D’ESO

Benvolgudes famílies de 1r d’ESO, us presentem el Treball de Síntesi de  2020: “ La Garrotxa Volcànica”

El lloc serà a La Garrotxa; Instal·lació EL COLLELL

Dates: del dia 30 de març a l’1 d’abril de 2020 (2 nits fora)

• Temàtica: conèixer la Garrotxa i aventura
  • Activitats:
  • Caiac a l’Estany de Banyoles (matí del 3r dia)
  • Visita al Volcà Croscat
  • Circuit amb BTT i pista d’obstacles
  • Visita a la Fageda d’en Jordà
  • Circuit forestal d’orientació amb brúixola i geocatching
  • Olimpíada rural
  • Jocs de nit

• Inclou: Servei de monitors/es durant les activitats, material per dur a terme les activitats, dossier de treball, trasllats, dormir i pensió complerta (excepte el primer dia que els alumnes han de portar l’esmorzar i el dinar ja que no arriben a la casa fins a la tarda)

El preu per alumne és de  180€ aprox.

Nota: El preu final està subjecte a possibles variacions en funció de la ràtio d’alumnes pressupostats.

Els pagaments  es faran a TPV (programa de gestió de pagaments de l’Institut) a les dates indicades a sota. Quan es faci l’ingrés comproveu les dades següents:

INGRÉS A TPV

IMPORT DE L’ INGRÉS 15 Desembre: 60€

(reserva: no retornable)

15 Gener: 60€

15 Febrer:  a confirmar

El pagament de la reserva servirà com a autorització formal del viatge per part de la família.

Es farà una reunió informativa amb les famílies el 27 de novembre de 2019 a les 17:00 al centre Cívic de Can Rull.

Atentament,

Coordinadores 1r ESO