SORTIDA D’ALEMANY AL CINEMA

Els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen alemany com a segona llengua, van assistir el passat divendres 10 de febrer a les sessions de cinema per estudiants.

Van gaudir de  la pel·lícula  Das schweigende Klassenzimmer

Basada en un fet real. El 1956, un grup d’alumnes de segon de batxillerat de la República Democràtica Alemanya decideixen guardar un minut de silenci a classe en solidaritat amb les víctimes de les revoltes que estan tenint lloc a Hongria. A l’antiga Alemanya de l’Est, una acció d’aquest tipus té conseqüències polítiques i el grup acabarà sent investigat pel director del col·legi i pel mateix ministre d’educació en persona, el qual donarà un ultimàtum els alumnes: en una setmana han de desvelar qui ha estat l’instigador principal de la protesta o es quedaran sense la possibilitat de graduar-se.

Després de la pel·lícula vam visitar el Goethe Institut de Barcelona i van poder visitar la seva biblioteca.

Esperem poder tornar a gaudir aviat d’una experiència com la de divendres!