I4

Museu de la xocolata

El dilluns passat els alumnes d’educació infantil van visitar el museu de la xocolata a Barcelona. Van poder fer un dibuix amb xocolata i se’l van menjar!!  També van fer una figureta de xocolata. La visita al museu va ser molt interessant, els van explicar d’on prové el fruit per fer la xocolata, com s’obté

Museu de la xocolata Llegeix més »

Anem al parc!

El dimecres a la tarda, després d’un matí complet a la piscina, vam anar tots junts al parc que van inaugurar aquest passat cap de setmana a Ribes de Freser! Ben a prop de la nostra escola! Vam poder gaudir d’una tarda ben divertida tots junts!

Anem al parc! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut