Adivinanzas
Los alumnos de 4º de primaria hemos trabajado las adivinanzas y por grupos nos hemos inventado una.. A ver si las adivinais…. VÍDEO
Los alumnos de 4º de primaria hemos trabajado las adivinanzas y por grupos nos hemos inventado una.. A ver si las adivinais…. VÍDEO
Dimecres a la tarda vam reunir-nos tots plegats al camp de futbol municipal per gaudir tots junts, infants i docents, amb diferents propostes pensades per fomentar la cohesió, cooperació, treball en equip i diversió! Podeu veure’n fotografies tot seguit a través dels cursors laterals que veureu a la fotografia.
Jornada de convivència Llegeix més »
L’equip docent d’educació infantil ha elaborat un petit recull d’imatges i vídeos per tal de compartir els primers dies dels infants d’educació infantil. D’aquesta manera podeu veure el nostre dia a dia a l’escola i algunes de les activitats que els proposem. Esperem que en pugueu gaudir visualitzant i compartint una estoneta amb els vostres
Els primers dies a educació infantil. Llegeix més »
Sabeu que tots els éssers vius tenim ADN? Amb els alumnes de l’optativa de Biologia i Geologia de 4t d’ESO ens vam proposar observar-lo. Resulta que no era tasca fàcil, però cada vegada estem més entrenats i entrenades al laboratori! Calia treure’l de dins les cèl·lules, desempaquetar-lo (perquè està molt ben plegadet) i aïllar-lo. Ho
L’ADN dels éssers vius Llegeix més »
Comencem un nou curs ple d’oportunitats, retrobaments i descobertes. Cada inici de curs és un moment especial, carregat d’il·lusió i energia. Aquest any la paraula que ens acompanyarà a totes les etapes educatives serà “batecs”. Batecs de cor que ens fan sentir propers, batecs d’emoció davant d’allò que aprenem, batecs que ens uneixen com a
Benvinguts al nou curs Llegeix més »
Avui hem acomiadat el curs escolar 24-25. Alumnes, docents i personal PAS hem compartit un matí de bons records i bons desitjos per l’estiu. Els alumnes de I5 i 6è han rebut un record de l’etapa que finalitzen. Els delegats de curs han rebut un detall en agraïment a la tasca feta durant aquest curs
Avui els alumnes de 6è ens han preparat una matinal de jocs d’aigua al pati 😍 Ha sigut un matí molt divertit!!
Des de l’àrea de TIC, l’alumnat de Cicle Superior hem elaborat un telenotícies on us posem al dia del que passa al nostre voltant.
Avui ha finalitzat el curs de natació escolar dels alumnes d’educació infantil de l’IE. Han gaudit i après moltíssim durant aquests dies!
Piscina educació infantil Llegeix més »