Joc Perdut

Les classes d’I5 vam poder gaudir del Joc Perdut juntament amb infants d’altres escoles. Quan vam arribar a la plaça Major de Nou Barris, ens vam dividir i ens vam posar els pitrals dels colors que ens tocaven.  L’activitat era molt senzilla: La Magalí, que és la protagonista de l’espectacle, va perdre un joc i l’havíem d’ajudar a trobar-lo. A canvi, ella repartia somnis!

Vam poder veure una llagosta gegant, un cavallet de mar…

Els jocs als quals vam jugar per ajudar a la Magalí van ser: la Cucafera, passar el pont, soldat plantat, Maketutué i les estàtues de sal. Aquests jocs, els vam practicar a les classes de psicomotricitat. Però amb tants infants de tantes escoles van resultar encara més divertits.

Un cop acabada l’activitat i trobar el joc que la Magalí havia perdut, ens vam acomiadar de tothom i vam aprofitar per esmorzar i jugar al parc La Balena de Nou Barris. Aquest parc tenia diferents estructures per poder enfilar-se, saltar i gaudir sense descans.

Va ser un matí ple d’emocions compartides!