Els alumnes d’aula d’acollida visitem el barri de Sant Andreu

El dia 8 de juny els alumnes d’aula d’acollida vam anar d’excursió al barri de Sant Andreu. Primer de tot ens vam reunir davant de la biblioteca de Ignasi Iglésias-Can Fabra. Allà ens vam presentar amb els alumnes de l’aula d’acollida d’altres escoles del districte.

Després de la presentació ens van explicar la ruta que faríem.

La primera parada va ser la plaça d’Orfila i els alumnes de l’Escola El Til·ler ens van fer una explicació molt interessant sobre l’antic ajuntament de Sant Andreu de Palomar. Tot seguit vam anar a esmorzar als Jardinets de Can Fabra, i posteriorment a la Fàbrica de Creació Fabra i Coats on els alumnes de l’Escola Santíssima Trinitat ens van explicar una mica de la seva història.

Posteriorment, vam anar al mercat de Sant Andreu, on nosaltres, els alumnes d’IE Rec Comtal vam realitzar una presentació sobre diferents aspectes interessants del mercat per a la resta d’escoles. Ho vam fer molt bé!

Finalment, vam caminar fins a l’última parada: el parc de la Pegaso. Allà, l’alumnat de l’Escola Pegaso ens va parlar sobre què hi havia anteriorment en aquest parc. Després, va arribar el moment més esperat, vam poder jugar i gaudir del tobogans tan divertits del parc. També vam tenir l’oportunitat de conèixer altres nens i nenes de les altres escoles i vam fer noves amistats.

 

Quina sortida més divertida!

Alumnes d’aula d’acollida de Primària i d’ESO de l’IE Rec Comtal, Marina i Oriol.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut