On neixen les idees: els estudiants de 3r d’ESO exploren l’esperit emprenedor

 

Ahir, el nostre alumnat de 3r d’ESO de la matèria d’Emprenedoria va participar en la sessió “Esperit Emprenedor”, organitzada per Barcelona Activa a l’espai Porta22. L’activitat va convidar el nostre alumnat a descobrir què significa ser una persona emprenedora i a posar en joc la seva creativitat i capacitat d’innovar.

La sessió es va estructurar en dues parts. En primer lloc, l’alumnat va treballar el perfil emprenedor, identificant les característiques i competències que defineixen les persones capaces de transformar una idea en un projecte. Tot seguit, va arribar el moment més creatiu de la jornada: “Una gran idea”. En petits grups, els estudiants es van posar en la pell d’una persona emprenedora i van buscar fonts d’inspiració per generar una idea innovadora.

El treball en equip, la reflexió i l’intercanvi d’idees van ser claus per donar forma a propostes originals i imaginatives. L’experiència va permetre al nostre alumnat comprendre que emprendre és molt més que crear una empresa: és tenir iniciativa, observar el món amb curiositat i convertir una intuïció en una oportunitat.

La sortida va resultar molt enriquidora i va deixar una sensació clara: l’esperit emprenedor no s’ensenya, es desperta.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut