Taller d’esport adaptat

El dimecres 21 d’Octubre, les i els alumnes de 4rt van tenir el privilegi de poder aprendre i gaudir d’un taller d’esports adaptats per part de l’associació Activa’t.

El taller es va dividir en dos parts; una sessió més teòrica on ens explicaven els continguts dels esports adaptats i amb imatges i exemples vivencials podíem adonar-nos de les barreres arquitectòniques que ens envolten en el nostre dia a dia.
I l’altre part era més pràctica. El grup va sortir a la pista de l’escola i allà hi havia dues activitats esportives adaptades on van poder participar i posar-se a la pell d’una persona amb discapacitat; el bàsquet amb cadira de rodes i la “petanca” amb cadires fixes.

Ha estat una experiència molt enriquidora!