Primeres seqüències

Hem filmat les primeres seqüències de ficció amb l’equip gran treballant les següents categories: Pas del temps amb el personatge, Insistències, Passatges entre el personatge i el món i Filmar d’esquena per intensificar el primer pla.

Primera seqüència amb equip gran. Pas del temps amb el personatge from Escola Rafael Alberti on Vimeo.

Primera seqüència amb equip gran. Insistències from Escola Rafael Alberti on Vimeo.

Primera seqüència amb equip gran. Passatges entre el personatge i el món from Escola Rafael Alberti on Vimeo.

Primera seqüència amb equip gran. Filmar d’esquena per intensificar el primer pla from Escola Rafael Alberti on Vimeo.