CINEMA EN CURS – DIMARTS 09/06/2020

Bon dia,

Tornem a ser aquí i estem molt contents de la resposta a l’activitat d’entrades de llum, alumnes i professors, tots plegats, han participat i de tota aquesta feina hem fet un petit recull.

Són unes fotografies meravelloses.

Aquesta setmana tornem a visionar un dels vostres films: “Silencis”

Qui recorda aquest film?…

Els nens de primer de l’ESO, segur que sí! Quin rodatge més divertit i esgotador.?

Recordeu el tema que volíem tractar?. Com ens fa sentir que ens amaguin coses… que ens deixin al marge.

Després de moltes sessions de guió, de dies de planificació, de rodatges i hores de muntatge ja teníem el resultat.

El film ens mostra la relació de la Nerea amb la seva àvia: la Nerea passa les tardes amb la seva àvia; juguen, berenen i passegen juntes. Ara l’àvia està malalta i la Nerea la visita cada dia. Un matí, la Nerea té la sensació que la seva mare li amaga alguna cosa.

Un film per reflexionar.

Si voleu, podeu fer algun comentari sobre situacions on els adults: pares, tiets, avis, professors, ens oculten informacions o ens deixen al marge en decisions on estem implicats directament.

Pugeu al padlet els vostres comentaris directament, amb una foto del vostre escrit, podeu dibuixar la situació, posar-li adjectius: tristor, ràbia, malenconia, etc.

Ús ha agradat la pel·lícula?, quines emocions has experimentat visualitzant el film.
Et proposem que pugis al padlet un àudio, dibuix, paraules o frases sobre les emocions que heu sentit veient Silencis.