3r i 4t de l’ESO visitem el saló del còmic

El passat 3 de Maig l’alumnat de 3r i 4t de l’ESO vam gaudir d’una jornada al saló del còmic a la fira de Montjuïc. L’objectiu de la sortida era doble: enriquir el coneixement sobre el còmic treballat a l’aula a les matèries de llengües i lectura, i viure la experiència de conèixer a prop artistes i infinitat de còmics diferents.

L’activitat va començar amb una conferència del famós dibuixant Chema García, qui ens va explicar com va decidir dedicar-se al món de la il·lustració i va respondre moltes preguntes relacionades amb la seva professió.

A continuació vam gaudir de temps lliure per visitar les exposicions com ara la d’Ibáñez o Mad Max i també visitar la gegantesca zona d’estands on vam poder conèixer artistes i veure’ls en acció, descobrir nous còmics i retrobar-nos amb els clàssics.

Seguidament vam assitir a un taller de còmic organitzat per l’Escola JOSO, on ens van ensenyar el procés de creació de personatges animats per còmics, videojocs o televisió. Vam poder posar-ho en pràctica i treure el nostre costat més creatiu.

Per acabar la jornada, vam gaudir dinant juntes a la zona exterior de la fira i tenir temps per adquirir els nostres còmics favorits i jugar a la zona de videojocs de Nintendo.

Va estar una experiència molt divertida que ens ha apropat molt més a l’increïble món del còmic i que segur ens ha enriquit tant a nivell personal com acadèmic.