Setmana de la Ciència

Del 10 al 19 de novembre va tenir lloc la 28a edició de la Setmana de la Ciència.

Durant aquesta setmana, els alumnes de l’Institut Escola Rafael Alberti van realitzar un conjunt d’activitats i tallers als diferents cicles.

D’una banda, els alumnes de 2n d’ESO, a l’optativa de Laboratori, van elaborar uns pòsters de temàtica científica amb l’objectiu de compartir amb la comunitat nous coneixements.

D’altra banda, l’alumnat de 4t d’ESO va preparar diferents tallers per als alumnes de 5è de primària. Van treballar aspectes com la densitat dels líquids, el procés de refracció i les propietats dels materials aïllants i conductors.

Segur que va ser una setmana diferent on van aprendre molt!