SANT JORDI

Durant la setmana passada, a l’IE Rafael Alberti, ens vam  estar preparant per a la celebració de la diada de Sant Jordi de diferents formes. Els nens i les nenes d’educació infantil van fer una manualitat de St. Jordi que després es van portar a casa i van aprendre poemes i cançons després, van reproduir davant dels seus companys i companyes d’infantil i de cicle inicial.

Als primers cursos d’educació primària es van realitzat activitats al voltant de la llegenda de Sant Jordi, com la creació d’un conte inventat per l’alumnat o la representació de la llegenda, de la que va poder gaudir tot l’alumnat d’educació infantil.

L’alumnat de 3r representant la llegenda de Sant Jordi

La comunitat de grans va realitzar un punt de llibre.

A més, el divendres  21, es va fer una activitat on, per torns de 30 minuts, cada grup classe podia anava a la biblioteca del centre per per a poder llegir, comprar, o  intercanviar llibres que havien portat de casa. L’alumnat de 6è va ser l’encarregat d’aconsellar i orientar en la compra o l’intercanvi.