ELS ALUMNES DE 5è REALITZEN PROVES D’ATLETISME

Què és el Badatletisme?

El Badatletisme és una activitat que organitza el grup de treball d’Educació Física de Badalona, és un projecte inter-centres relacionat amb l’àrea d’Educació Física amb l’objectiu de millorar la relació dels nens i nenes de diferents escoles de Badalona i potenciar actituds, valors i normes que són inherents a l’activitat física, a més d’iniciacir-se en les diferents modalitats d’atletisme.

És una diada que vol servir per a potenciar esports i activitats físiques diferents, minoritàries i innovadores.

Les diferents escoles que participen es concentren a les pistes d’atletisme Paco Àguila de Badalona , on es repartiran en 12 grups diferents, els quals estan formats per nens/es de les diferents escoles. Cada grup es situa en una prova d’atletisme (les quals estan repartides per les pistes); a la senyal tots els grups canvien de prova seguint l’ordre establert. I així fins que tots els grups hagin fet totes les proves.

MAPA AMB EL REPARTIMENT DE LES DIFERENTS PROVES A REALITZAR

Aquí us deixem algunes de les imatges amb les diferents modalitats de proves que van realitzar, esperem que us agradin.

LLANÇAMENT DE PES

LLANÇAMENT JABALINA