DIMARTS 16/06/20 – CINEMA EN CURS

Bon dia,

Avui és l’últim dimarts de Cinema en curs confinat.?

Durant aquests mesos hem vist: bon Cinema fet per vosaltres, alumnes del Rafael Alberti, hem gravat i fotografiat des de les nostres finestres i balcons, plans del món, cels espectaculars, núvols blancs i entrades de llum.☀Hem fet joguines òptiques, i les festes de maig les vam celebrar amb una peça sobre el dimoni.

Ara quan ja queden dies per acabar el curs, seria bonic fer un recull de la vostra feina i també dels treballs dels vostres companys de Cinema en curs d’altres ciutats, pobles o barris, ja que enguany no podrem compartir sessions de cinema conjuntes ni conèixer altres alumnes del projecte en persona, però tindrem una peça per celebrar un any més la màgia del cine, la màgia de Cinema en curs:

Fins aquí s’escolten els aplaudiments.??

Voleu també un recull de la vostra feina?

Jo crec que si.?

Doncs aquí les teniu:

Abans d’acomiadar-me unes recomanacions.

Voleu veure cine de forma gratuïta, és molt fàcil, amb el vostre carnet de la biblioteca, feu click aquí i trobareu pel·lícules gratuïtes pels usuaris de les biblioteques.

Si voleu continuar fent joguines òptiques aquí teniu l’adreça del museu de cinema de Girona. Podeu fer visites virtuals i també trobareu com crear objectes dels inicis del cinema.

Sobretot feu moltes fotos i mireu el vostre entorn amb ulls de cineastes.???

Una super abraçada, us trobarem molt a faltar.

P.D. The kid La podeu veure a YouTube, aquest any vam veure algun visionat a classe.

Petons???

1. Manar

M’agradat molt tots els treballs. Però també estic molt trista perquè ha no farem més cinema en curs confinat . MOLTES GRÀCIES PER FER TOT AIXÒ PER NOSALTRES . BONES VACANCES!! . OS ESTIMO MOLTTT?

2. Denis (5èB)

M’agradat molt els traballs pero com la Manar estic trist perque no farem mes cinema en curs confinades, 🙁 Bones vacances! ❤ Os estimo molt :’)