FESTES DE MAIG CONFINADES – DILLUNS 11/05/2020

Un any més tornen les festes de maig, que arranquen avui de manera diferent, però no per això menys especial:

Des de l’Institut Escola Rafael Alberti ens proposem viure aquests dies plens de celebracions com sempre ho hem fet. Per això, us oferim una setmana en què us convertireu en protagonistes de les festes de maig, apropant-vos a la nostra ciutat. Cada dia us esperarà una sorpresa diferent que us permetrà conèixer més sobre Badalona, sense renunciar als balls, els castellers, els dracs ni els dimonis. Tot es farà possible:

Avui dilluns, us convidem a jugar al Joc de l’Alberti, podeu fer-ho amb les vostres famílies, serà divertit posar a prova què sabeu del nostre institut escola

Aquí us expliquem com podeu accedir-hi ?

Preparats i preparades?

Que comenci el joc i amb ell s’iniciïn les festes de maig! (CODI: 888079)