Trobada Comarcal de la CdM a Horta

Aquest divendres 12 de maig, tots els xiquets i xiquetes de la comunitat de mitjans de totes les escoles de la Terra Alta ens hem reunit a Horta! El seminari de mestres d’educació física han preparat una gimcana de jocs pels indrets més emblemàtics del poble, que ha dinamitzat amb molt entusiasme l’alumnat de l’escola Montsagre d’Horta. Hem visitat la presó, l’espai del castell, l’ecomuseu, el museu Picasso, els rentadors i la plaça de l’església, entre molts indrets interessants. Hem conegut moltes històries sobre l’artista Picasso i sobre la muntanya de Santa Bàrbara i l’ermita de Sant Salvador. Per finalitzar la trobada, hem ballat tots junts la tradicional sardana! Ha estat un dia rodó!