SORTIDA DE PRIMAVERA A PRAT DE COMTE

El passat divendres 29 de maig, els alumnes de cicle inicial vam anar a Prat de Comte per trobar-nos amb tots els xiquets i xiquetes de la comarca.

Al matí vam fer una gimcana de les plantes aromàtiques. Entre altres coses, vam aprendre com es destil·len les plantes perquè puguin ser medicinals.

Després de dinar vam agrupar-nos amb els alumnes d’altres pobles per jugar als jocs tradicionals, com “l’espardenya” i “les cadires”. També vam posar a la pràctica la coneguda “cursa de cresols”, tot i que no vam fer-ho amb foc, sinó amb aigua!