Sortida a Tarragona dels alumnes de 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO es troben avui dimecres 18 de febrer de sortida a Tarragona; els alumnes que fan l’optativa de Física i Química són a l’ICIQ (l’Institut Català d’Investigació Química), un dels centres de recerca i investigació més importants d’Europa. Estan realitzant una pràctica química que consisteix en sintetitzar l’àcid acetilsalicílic, el principal component de l’aspirina.

Mentrestant, la Júlia Albesa, la nostra alumna de Llatí, es troba visitant l’antiga vila romana de Tarraco, on ha pogut observar la maqueta més gran d’Europa d’una ciutat romana, l’antiga audiència, les muralles i l’amfiteatre.