Projecció del documental ‘Most Likely to Succeed’

El proper divendres dia 20 d’octubre, a les 20 hores, i a la Sala Polivalent de Batea, es durà a terme el visionat de la pel·lícula “Most Likely to Succeed”.

Aquest documental esdevé un recurs molt potent per a reflexionar sobre la necessitat i el sentit de la transformació educativa, per la qual cosa, el programa Escola Nova 21, en el qual el nostre institut escola està immers, inclou el visionat d’aquest film dins de la metodologia de canvi per als centres educatius de Catalunya.

Us recordem que Escola Nova 21 és un programa de tres anys de durada que té com a objectiu principal sumar esforços de totes les escoles, institucions i persones que comparteixen la voluntat de fer del sistema educatiu català un instrument perquè tots els infants i joves hi trobin una experiència d’aprenentatge gratificant i empoderadora. Una experiència que millori la seva expectativa vital i reverteixi també en una societat més cohesionada i capaç de donar resposta als reptes globals.

PARES, MARES… US HI ESPEREM A TOTS I TOTES!!!!