L’Institut Escola visita Castelldefels

El passat divendres 28 de novembre, una delegació de l’equip directiu de l’Institut Escola Mare de Déu del Portal de Batea va visitar Castelldefels. Havíem estat invitats pel Centre de Recursos Pedagògics de la població barcelonina per tal de dur a terme una conferència sobre la nostra experiència en el món de les Cooperatives a les aules escolars: PAS A PAS, FEM COOPERATIVA. La mestra Merche Albiac va explicar quina és la història de les cooperatives al nostre centre i quin és el procés que cal dur a terme perquè els alumnes acabin el curs sent uns bons cooperativistes:

Després, vam aprofitar l’estada per visitar dos escoles de la població, a fi d’enriquir-nos d’experiències diferents i innovadores. La primera visita fou a l’escola Joan Margalló, on duen a terme un projecte titulat AULA VIVA, que consisteix en la creació d’un petit terrari i aquari al laboratori del centre, a fi que els alumnes aprenguin a cuidar diferents espècies terrestres i marines:

Finalment, vam visitar l’escola Jacint Verdaguer, que porta a terme un projecte d’innovació tecnològica en què la totalitat dels alumnes, des de P3 fins a 6è conviuen amb les TAULETES DIGITALS. Vam poder observar com els més petits de l’escola interaccionen amb les “tablets” amb una naturalitat i habilitat sorprenents.