Lectura compartida 1r-2n CdM

Donem molta importància a dissenyar espais on es doni l’aprenentatge entre iguals, on els més grans ensenyen als més petits i poden posar en pràctica els seus aprenentatges. L’alumnat de 1r i 2n de la Comunitat de Mitjans han fet una activitat conjunta de lectura d’un conte i posterior elaboració d’un dibuix i una escriptura en equip. Cada rol és essencial i poder posar-lo en pràctica creant vincles entre persones que comparteixen un mateix estatus dona molt valor i sentit a allò que aprenem a l’escola!