“Escola Nova 21” visita l’Institut Escola de Batea

Ahir dimecres 31 de gener vam tenir l’honor de rebre la visita del director adjunt d’Escola Nova 21, Boris Mir. Durant el matí, el senyor Mir va intercanviar impressions amb l’equip directiu i l’equip impulsor del nostre centre, per tal d’establir en quin punt es troba el nostre centre pel que fa al procés de transformació educativa que estem impulsant per millorar la qualitat educativa dels nostres fills i filles. Després, a primera hora de la tarda, va fer una xerrada a tot el claustre del centre. Finalment, i davant gairebé un centenar de pares i mares, Boris Mir va establir una dinàmica de treball i reflexió titulada “Com aprenen els nostres fills i filles?” Des d’aquestes línies volem agrair la seua visita i també la participació de tots els pares i mares.

1. Boris

Moltes gràcies a tot l’equip docent de l’Institut Escola, per la seva acollida i per la tasca que fan a la mostra representativa d’Escola Nova 21. I també a les famílies per la seva massiva assistència i gran participació. Segur que avançarem plegats cap a una educació de més qualitat pels nostres fills (i nets!).

Si hi ha famílies interessades en saber més coses d’Escola Nova 21, us convido a visitar la web del programa: http://www.escolanova21.cat/