ERASMUS PROJECT+, (21 a 26 de ABRIL 2018)

Els alumnes de Letònia, Itàlia, Portugal, Grècia, Romania i Polònia estan vivint una setmana d’intercanvi Erasmus+ a Batea, amb els alumnes de 2n d’ESO del nostre centre. Des del passat dissabte, una cinquantena d’alumnes i professors es troben allotjats al càmping de Bot participant en el projecte “HEALTHY LIVING AND EQUAL OPPORTUNITIES THROUGH SPORT”. Han fet activitats d’esport i vida saludable per la Via Verda i per les instal·lacions esportives de Bot (pàdel, futbol, jocs tradicionals). Ahir dilluns van gaudir de la diada de Sant Jordi i van fer manualitat sobre la llegenda. Avui dimarts fan la Via Verda cap a Horta de Sant Joan i visiten el museu Picasso. A la tarda, ja s’allotjaran a les llars dels nostres alumnes, fins divendres. Demà visiten la ciutat de Barcelona i dijous participaran en una mena de GIMCANA DE JOCS TRADICIONALS pel nucli antic de Batea, abans del sopar de comiat.