ELS PINTORS INVESTIGUEN

Al llarg d’aquest segon trimestre, els alumnes de la classe, hem creat grups d’investigadors i hem estat investigant la vida i l’obra d’alguns pintors que vam escollir: Vincent Van Gogh, Joan Miró, Pablo Picasso, Salvador Dalí i Andy Warhol. Primer vam decidir quin pintor volia investigar cadascun de nosaltres i així vam crear els grups. Després vam acordar què buscaríem cada grup sobre cada pintor.

Un cop decidit tot plegat, ens vam posar a investigar. Amb l’ajuda dels llibres que havíem portat i d’internet, vam anar trobant allò què buscàvem, tot i que alguns cops, ens vam adonar que no tot el què busquem ho podem trobar.

Un cop recollida la informació que necessitàvem, vam crear cada grup el seu mural. Finalment, hem compartit amb els companys tot el què hem après sobre el nostre pintor, i així, gràcies a la feina de tots, hem pogut descobrir i conèixer moltes coses interessants!

Tot seguit us deixem un recull de com hem treballat investigant, classificant la informació i compartint-la amb els companys: